Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018

"33.333 - Η Οδύσσεια του Νίκου Καζαντζάκη"



Με αφορμή το σε λίγους γνωστό επικό ποίημα του Νίκου Καζαντζάκη «Οδύσσεια», ο Μένιος Καραγιάννης μας ξεναγεί σε ένα κινηματογραφικό ταξίδι αναζήτησης στη Σουηδία, την Αμερική, την Κρήτη, την Αθήνα, την Τήνο προσπαθώντας να ρίξει φως τόσο στις πτυχές του άγνωστου αυτού έργου όσο και στην προσωπικότητα και τη σκέψη του συγγραφέα.

Η «Οδύσσεια» του Καζαντζάκη είναι η οδύσσεια των ανθρώπων σε μια πορεία χωρίς Ιθάκη, επικίνδυνη και αβέβαιη, γι’ αυτό και μεγαλειώδης.

Ο Καζαντζάκης, έχοντας ο ίδιος ζήσει περιόδους μεγάλων κρίσεων και φτώχειας, τονίζει την ανάγκη να διατηρήσουμε την ανθρωπιά μας και την ευθύνη απέναντι σε όσους το έχουν ανάγκη. Όπως γράφει στην «Ασκητική», «Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί́, εγώ φταίω… η αλληλεγγύη με τους ανθρώπους δεν είναι τρυφερόκαρδη πολυτέλεια παρά βαθιά αυτοσυντήρηση κι ανάγκη…»

Η ταινία, με επίσημη συμμετοχή στο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης 2016, απέσπασε ιδιαίτερα θερμές αντιδράσεις κοινού και κριτικών.

Θα μιλήσει ο σκηνοθέτης κ. Μένιος Καραγιάννης και η φιλόλογος κ. Έφη Σακαρέλλου.

Σκηνοθεσία: Μένιος Καραγιάννης
Σενάριο-φωτογραφία-παραγωγή: Μένιος Καραγιάννης
Μοντάζ: Δημήτρης Γιαννακόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κατσάνος
Διάρκεια: 90

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​

Είσοδος-Εισφορά 3€​


Πρόγραμμα Για να δείτε το πρόγραμμα της σεζόν 2017-2018 πατήστε εδώ.


ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΛΕΣΧΗ ΠΑΛΛΗΝΗΣ


ΟΙΝΟΠΟΙΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥ- Λ. ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 117, ΠΑΛΛΗΝΗ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Read more: http://tipsntrack.blogspot.in/2012/07/flying-twitter-bird-to-your-blog.html#ixzz2PztppVpN